DOPRAVA A PLATBA (Česká republika a Slovenská republika)

 

 

ZPŮSOB DOPRAVY:

 

- Prostřednictvím České pošty cenným balíkem, nebo doporučenou zásilkou. Zásilka bude doručena do dvou pracovních dní od podání. O odeslání budete informováni e-mailem, kde je uvedeno číslo zásilky, kterou můžete sledovat zde: 

 

https://www.postaonline.cz/trackandtrace

 

 V případě neobdržení zásilky v uvedeném termínu je vhodné ČP kontaktovat a informovat se, zda nedošlo k uložení zásilky, aniž byste obdrželi oznámení.

- Zboží je také možné převzít osobně v našem kontaktním místě, nově od března 2017 až po zaplacení předem na náš účet a po telefonické domluvě, viz kontakt níže.

 

Česká republika: naše č.ú. 250287139/0300

Slovenská republika IBAN: CZ3303000000000250287139/0300

v.s. číslo objednávky

k.s. 0008

 

    po zaplacení na náš účet budete e-mailem vyzváni, že je Vaše zboží připraveno k odběru v kontaktním místě:

 

kontaktní osoba: Dagmar Pelikánová

 

DAREX

602 165 161

Smilova 307 - (dvorní trakt)

530 02 Pardubice

 

 

ZPŮSOB PLATBY:

 

- dobírkou při doručení

- platbou předem bankovním převodem na náš účet: č.účtu a variabilní symbol obdržíte potvrzujícím e-mailem po odeslání objednávky. Zboží Vám    bude zasláno po připsání částky na náš účet. Objednané zboží resevujeme max. 7dní od provedení objednávky.

- platbou předem při osobním odběru

 

PŘEPRAVNÉ:

 

- doručení Českou poštou při úhradě předem na náš účet - balík, doporučená zásilka: 89,- Kč

 

(jedná se o klasickou doporučenou zásilku, která je doručována Českou poštou, osobně doručovatelem obvykle do druhého dne, který v případě nezastižení adresáta na adrese uvedené na zásilce je povinen zanechat v poštovní schránce adresáta oznámení o uložení zásilky na příslušné poště. Číslo zásilky je uváděno jak v oznamovacím e-mailu při odeslání z našeho e-shopu, tak i na oznámení od doručovatele. Bohužel v tomto případě však není možnost, aby vás Česká pošta kontaktovala telefonem, nebo e-mailem o přesných onformacích k dodání zásilky. Po zadání čísla však můžete zásilku sledovat na  https://www.postaonline.cz/trackandtrace )

 

 - doručení Českou poštou při platbě dobírkou - balík, doporučená zásilka: 115,- Kč

 

(jedná se o klasickou doporučenou zásilku, která je doručována Českou poštou, osobně doručovatelem obvykle do druhého dne, který v případě nezastižení adresáta na adrese uvedené na zásilce je povinen zanechat v poštovní schránce adresáta oznámení o uložení zásilky na příslušné poště. Číslo zásilky je uváděno jak v oznamovacím e-mailu při odeslání z našeho e-shopu, tak i na oznámení od doručovatele. Bohužel v tomto případě však není možnost, aby vás Česká pošta kontaktovala telefonem, nebo e-mailem o přesných onformacích k dodání zásilky. Po zadání čísla však můžete zásilku sledovat na https://www.postaonline.cz/trackandtrace )

 

 - doručení Českou poštou při platbě předem na náš účet - balík na poštu: 140,- Kč

 

( jedná se o unikátní přepravu balíků po celé České republice. V tomto případě si adresát může zvolit poštu, na které si chce svoji zásilku vyzvednout. Česká pošta garance možnost vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den. Avizování je nedílnou součástí služby. Služba Avizování znamená elektronické oznamování dodání zásilek, a to prostřednictvím mobilního telefonu nebo e-mailu. Po zadání čísla však můžete zásilku sledovat i na https://www.postaonline.cz/trackandtrace. Chcete si najít tu správnou poštu, kam si přejete zásilku doručit? Zde máte k dispozici přehled všech pošt České republiky: www.posty-psc.cz )

 

- doručení Českou poštou při patbě na dobírku - balík na poštu: 160,- Kč

 

( jedná se o unikátní přepravu balíků po celé České republice. V tomto případě si adresát může zvolit poštu, na které si chce svoji zásilku vyzvednout. Česká pošta garance možnost vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den. Avizování je nedílnou součástí služby. Služba Avizování znamená elektronické oznamování dodání zásilek, a to prostřednictvím mobilního telefonu nebo e-mailu. Po zadání čísla však můžete zásilku sledovat i na https://www.postaonline.cz/trackandtrace. Chcete si najít tu správnou poštu, kam si přejete zásilku doručit? Zde máte k dispozici přehled všech pošt České republiky: www.posty-psc.cz )

 

- doručení Českou poštou při úhradě předem na náš účet - balík do ruky: 150,-Kč

 

( balík do ruky je zásilka, která je doručována na jakoukoliv adresu celé České republiky do druhého dne. Adresátovi je zaslána SMS nebo e-mail s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání. V krajských městech ČR je možnost, aby si adresát zvolil buď dopolední dodání (8:00 - 14:00hod), nebo odpolední dodání (13:00 - 19:00hod). Toto ovšem musí objednavatel uvést do poznámky při vytváření objednávky v našem e-shopu. Zásilku lze též sledovat po zadání čísla na https://www.postaonline.cz/trackandtrace )

 

- doručení Českou poštou při platbě dobírkou - balík do ruky: 190,-Kč

 

(balík do ruky je zásilka, která je doručována na jakoukoliv adresu celé České republiky do druhého dne. Adresátovi je zaslána SMS nebo e-mail s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání. V krajských městech ČR je možnost, aby si adresát zvolil buď dopolední dodání (8:00 - 14:00hod), nebo odpolední dodání (13:00 - 19:00hod). Toto ovšem musí objednavatel uvést do poznámky při vytváření objednávky v našem e-shopu. Zásilku lze též sledovat po zadání čísla na https://www.postaonline.cz/trackandtrace)

 

- doručení Českou poštou na Slovensko pouze platba předem na náš účet - balík, doporučená zásilka: 390,-

 

(jedná se o klasickou doporučenou zásilku, která je doručována Českou poštou, osobně doručovatelem obvykle do druhého dne, který v případě nezastižení adresáta na adrese uvedené na zásilce je povinen zanechat v poštovní schránce adresáta oznámení o uložení zásilky na příslušné poště. Číslo zásilky je uváděno jak v oznamovacím e-mailu při odeslání z našeho e-shopu, tak i na oznámení od doručovatele. Bohužel v tomto případě však není možnost, aby vás Česká pošta kontaktovala telefonem, nebo e-mailem o přesných onformacích k dodání zásilky. Po zadání čísla však můžete zásilku sledovat na https://www.postaonline.cz/trackandtrace)

 

 

při objednávce nad 3.000,- Kč přepravné neúčtujeme!

 

- český kanafas lze objednat minimálně 5m od jednoho dekoru a pouze při platbě předem!!!!!! V případě zájmu o menší množství nás prosím kontaktujte. Dále pak u menšího množství, než 5m, musíme bohužel účtovat příplatek za střih (30,- Kč), který nám účtuje výrobce kanafasu.

 

PŘEVZETÍ ZÁSILKY OD DOPRAVCE:

 


Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu. 

Pokud příjemce zjistí zjevné vady (například poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

 

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání. 

 

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

 

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:

 

Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.

Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

 

V případě dopravy Českou poštou - kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek.

 

 

- Prostřednictvím Zásilkovny.cz. Přesné informace o způsobu fungování Zásilkovny naleznete zde:

                                                            https://www.zasilkovna.cz/obcane/vyzvednuti-zasilky

 

ZPŮSOB PLATBY:

 

- dobírkou při doručení

- platbou předem bankovním převodem na náš účet: č.účtu a variabilní symbol obdržíte potvrzujícím e-mailem po odeslání objednávky. Zboží Vám    bude zasláno po připsání částky na náš účet. Objednané zboží resevujeme max. 7dní od provedení objednávky.

 

PŘEPRAVNÉ:

 

doručení na Vámi vybranou pobočku Zásilkovny při úhradě předem na náš účet - standartní zásilka do 5kg: 69,- Kč 

(jedná se o standartní zásilku, která je doručována pobočku Zásilkovny. Maximální hmotnost zásilky je 5kg, maximální rozměr jedné strany zásilky: 70cm, maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120cm. 

 

 - doručení na Vámi vybranou pobočku Zásilkovny při úhradě přímo na pobočce dobírkou - standartní zásilka do 5kg: 89,- Kč

 

(jedná se o standartní zásilku, která je doručována pobočku Zásilkovny. Maximální hmotnost zásilky je 5kg, maximální rozměr jedné strany zásilky: 70cm, maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120cm. 

 

Vaši zásilku po zadání čísla můžete sledovat zde:

                                                                          https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani

 

Provozovatel webu, Ing. Pavel Pelikán, DAREX, se sídlem Smilova 2725, 530 02 Pardubice, IČ: 13178253, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím